niedziela, 19 maja 2013

G.Puccini - aria Lauretty "O mio babbino caro" z op. "Gianni Schicchi"


Tekst oryginalny:
O mio babbino caro,
mi piace, è bello, bello.
Vo'andare in Porta Rossa
a comperar l'anello!

Sì, sì, ci voglio andare!
e se l'amassi indarno,
andrei sul Ponte Vecchio,
ma per buttarmi in Arno!

Mi struggo e mi tormento!
O Dio, vorrei morir!
Babbo, pietà, pietà!
Babbo, pietà, pietà!


Tłumaczenie:
Mój drogi tatusiu,
kocham go, jest piękny, piękny.
Chcę pójść do Porta Rossa[1]
by kupić pierścień.

Tak, tak, tam chcę pójść!
A jeśli moja miłość jest na próżno,
pójdę na Ponte Vecchio[2],
by rzucić się do Arno[3]!

Jestem zbolała i udręczona!
O Boże, chciałabym umrzeć!
Ojcze, litości, litości!
Ojcze, litości, litości!






[1] Ulica znajdująca się we Florencji
[2] „Stary Most” znajdujący się we Florencji
[3] Rzeka znajdująca się we Florencji, pod Starym Mostem



0 komentarze:

Prześlij komentarz